Final

19 augustus 2018 - Coney Island Beach And Bord Walk, New York, Verenigde Staten

mh1

Onze laatste ochtend. Brooklyn Heights. Een mooie dure wijk in New York met mooie gevels van roodbruine steen. Lommerrijke straatjes, bomen staan mooie groen in het blad. Een blik in de etalage van de makelaar leert dat een huisje wel aan de prijs is hier. En Manhattan is aan het einde van de straten zichtbaar. Het stikt er van de leuke winkels en eethuisjes. Wij gaan voor de houtgestookte pizzaoven. Goede keus.

Dan terug naar het hotel, koffers ophalen en met de Uber richting JFK  daar wachten we op het vliegtuig  Het zit er op.  Zoals altijd in de States, een reis met veel

9C247446-1312-4EA0-A03F-389E0BF06EB8

tegenstellingen; van wereldstad tot plattelandsdorp, van herrie tot ultieme rust, van totale gekte tot christelijke regelmaat, van rusten aan de kant van een meer tot je met een fiets van de berg afstorten. New Engeland is prachtig,  het is wat bescheidener dan het gemiddelde Amerika,  iets gewoner misschien ook wel.  'T is liefelijk, glooiend, groen, mooi en op een bepaalde manier klein van schaal.  Het was nu al prachtig, hoe mooi moet het dan zijn eind september als al die bomen en bossen in de herfstkleuren verschieten

Maar we komen vast nog terug  nog zoveel te zien hier. En daarmee eindigen we onze blog vol herinneringen om vast te houden

1. Grietje:
    20 augustus 2018
    Ook weer fijn om thuis te zijn goeie vlucht en laat wat horen liefs opa oma zevenaar
  2. Caroliene:
    20 augustus 2018
    Mooie verhalen weer, van genoten. En voor straks welkom thuis.