Reacties
Reacties 1 - 50 van 55
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Susanne | mooie clip! heel sfeervol | 27 mei '24 |
| Birgit | Zal 31 mei zijn toch? Lekker nummer, fijne clip! | 24 mei '24 |
| Suzanne Cengiz | Herkenbaar, zo'n fout motel af en toe. Net zoals… | 17 jun. '23 |
| Suzanne Cengiz | Schitterende zwart-wit foto. Geeft de sfeer mooi weer. | 17 jun. '23 |
| Caroliene | Mooie verhalen en foto's, prachtige vriendschappen.… | 1 jun. '23 |
| Susanne | Was leuk om met jullie mee te mogen 'reizen'!… | 31 mei '23 |
| Roel | Top Bj, heb genoten van je fijne verhalen en af en… | 31 mei '23 |
| G soetevent | Vanmorgen weer genoten op de vroege morgen Mooi verhaal… | 31 mei '23 |
| Christiaan | Bijna jammer BJ dat je weer terug komt, dan kan ik… | 31 mei '23 |
| Liesbeth | Mannen, hartelijk dank voor het meegenieten. De verhalen… | 31 mei '23 |
| Janny | Leuk om zo met jullie mee te reizen. Goede terugreis | 31 mei '23 |
| Birgit | Genoten van de reisverslagen! Fijne herinneringen… | 31 mei '23 |
| Vick | 👍 🤠 | 31 mei '23 |
| Grietje soetevent | Ik ga de verhalen en prachtige foto,s op de vroege… | 30 mei '23 |
| Roel | Dan hoop ik dat er toch ook op jullie laatste dag… | 30 mei '23 |
| Liesbeth | Ah nee, niet bijna aan het einde toch? Wat mij betreft… | 30 mei '23 |
| Roel | Ah, heerlijk wakker worden, met koffie en je verhaal...… | 29 mei '23 |
| Roel | Mooi, mooi en nog eens mooi! Santa Fé, zou er zo… | 28 mei '23 |
| Liesbeth | Eerder kende ik "Paul Chevrolet" niet maar… | 28 mei '23 |
| Roel | Dank weer voor een mooie lees-ervaring mannen! | 26 mei '23 |
| Ries | Hij is inderdaad lekker. | 26 mei '23 |
| Liesbeth | Man man, jullie weten écht hoe je moet roadtrippen! | 26 mei '23 |
| Roel | Good morning! White Sands, mooi.... open nu iedere… | 25 mei '23 |
| Corine | Hoop dat t helder is, de sterrenhemel is GEWELDIG! | 25 mei '23 |
| G soetevent | Wat weer een mooi verhaal | 24 mei '23 |
| Caroliene | In het verkeerde land geboren? | 24 mei '23 |
| Roel | Mooi beschreven weer.... in mijn hoofd dansen de klanken… | 24 mei '23 |
| Liesbeth | Dat Fort is overigens wel de moeite waard om te bezoeken... | 23 mei '23 |
| Roel | Heerlijk om te lezen.... Dank! | 23 mei '23 |
| G soetevent | Mooi verhaal en prachtige fotos op de vroege morgenGrietje | 22 mei '23 |
| Roel | Oh Sh....! Ik begin nu echt jaloers te worden (niet… | 22 mei '23 |
| Roel | Dank, kon weer even wegdromen.... :;)) | 22 mei '23 |
| Liesbeth | Net een dag te laat in Uvalde, anders hadden jullie… | 22 mei '23 |
| Liesbeth | Oh ja, je beschrijft Big Bend precies zoals ik het… | 22 mei '23 |
| Bertjan | Dat is ie zeker. | 20 mei '23 |
| Margot | Weer genoten van je verhaal. Klinkt als een super… | 20 mei '23 |
| Roel | Ron is dus een goeie sound-magic making man.... | 20 mei '23 |
| Roel | Goed te horen dat het met Ron zo vlekkeloos en aangenaam… | 20 mei '23 |
| Caroliene | nice mannen Ben benieuwd naar het resultaat | 19 mei '23 |
| G soetevent | Geniet van de verhalen en de fotos | 19 mei '23 |
| Roel | Mooi, legendarische plekken, fijn "vertaald"… | 18 mei '23 |
| G soetevent | Wat weer een prachtlg verhaal | 18 mei '23 |
| Roel | Dank BJ, ik kan er weer bij :) | 18 mei '23 |
| Willem | Jullie hebben Dale gewoon gezien! Was dat toeval?… | 18 mei '23 |
| Margot | Ik heb er maar één woord voor: jaloersmakend! | 17 mei '23 |
| Liesbeth | Wat heb je deze (ongetwijfeld heerlijke) dag goed… | 17 mei '23 |
| Roel | Bertjan (Paul), hartstikke leuk je verslagen weer… | 16 mei '23 |
| Birgit | Verheug me op jullie avontuur (en alle food stories… | 14 mei '23 |
| Caroliene | Sem moest mij "Houston we got no problem"… | 14 mei '23 |
| Lucette | Leuk hoor, veel plezier mannen!!! | 14 mei '23 |
1 2 Volgende »


- Susanne: mooie clip! heel sfeervol
- Birgit: Zal 31 mei zijn toch? Lekker…
- Suzanne Cengiz: Herkenbaar, zo'n fout…
- Suzanne Cengiz: Schitterende zwart-wit foto.…
- Caroliene: Mooie verhalen en foto's,…
Alle reacties »