Reacties

Reacties 1 - 50 van 55

Naam Reactie Datum
Susanne mooie clip! heel sfeervol 27 mei '24
Birgit Zal 31 mei zijn toch? Lekker nummer, fijne clip! 24 mei '24
Suzanne Cengiz Herkenbaar, zo'n fout motel af en toe. Net zoals… 17 jun. '23
Suzanne Cengiz Schitterende zwart-wit foto. Geeft de sfeer mooi weer. 17 jun. '23
Caroliene Mooie verhalen en foto's, prachtige vriendschappen.… 1 jun. '23
Susanne Was leuk om met jullie mee te mogen 'reizen'!… 31 mei '23
Roel Top Bj, heb genoten van je fijne verhalen en af en… 31 mei '23
G soetevent Vanmorgen weer genoten op de vroege morgen Mooi verhaal… 31 mei '23
Christiaan Bijna jammer BJ dat je weer terug komt, dan kan ik… 31 mei '23
Liesbeth Mannen, hartelijk dank voor het meegenieten. De verhalen… 31 mei '23
Janny Leuk om zo met jullie mee te reizen. Goede terugreis 31 mei '23
Birgit Genoten van de reisverslagen! Fijne herinneringen… 31 mei '23
Vick 👍 🤠 31 mei '23
Grietje soetevent Ik ga de verhalen en prachtige foto,s op de vroege… 30 mei '23
Roel Dan hoop ik dat er toch ook op jullie laatste dag… 30 mei '23
Liesbeth Ah nee, niet bijna aan het einde toch? Wat mij betreft… 30 mei '23
Roel Ah, heerlijk wakker worden, met koffie en je verhaal...… 29 mei '23
Roel Mooi, mooi en nog eens mooi! Santa Fé, zou er zo… 28 mei '23
Liesbeth Eerder kende ik "Paul Chevrolet" niet maar… 28 mei '23
Roel Dank weer voor een mooie lees-ervaring mannen! 26 mei '23
Ries Hij is inderdaad lekker. 26 mei '23
Liesbeth Man man, jullie weten écht hoe je moet roadtrippen! 26 mei '23
Roel Good morning! White Sands, mooi.... open nu iedere… 25 mei '23
Corine Hoop dat t helder is, de sterrenhemel is GEWELDIG! 25 mei '23
G soetevent Wat weer een mooi verhaal 24 mei '23
Caroliene In het verkeerde land geboren? 24 mei '23
Roel Mooi beschreven weer.... in mijn hoofd dansen de klanken… 24 mei '23
Liesbeth Dat Fort is overigens wel de moeite waard om te bezoeken... 23 mei '23
Roel Heerlijk om te lezen.... Dank! 23 mei '23
G soetevent Mooi verhaal en prachtige fotos op de vroege morgenGrietje 22 mei '23
Roel Oh Sh....! Ik begin nu echt jaloers te worden (niet… 22 mei '23
Roel Dank, kon weer even wegdromen.... :;)) 22 mei '23
Liesbeth Net een dag te laat in Uvalde, anders hadden jullie… 22 mei '23
Liesbeth Oh ja, je beschrijft Big Bend precies zoals ik het… 22 mei '23
Bertjan Dat is ie zeker. 20 mei '23
Margot Weer genoten van je verhaal. Klinkt als een super… 20 mei '23
Roel Ron is dus een goeie sound-magic making man.... 20 mei '23
Roel Goed te horen dat het met Ron zo vlekkeloos en aangenaam… 20 mei '23
Caroliene nice mannen Ben benieuwd naar het resultaat 19 mei '23
G soetevent Geniet van de verhalen en de fotos 19 mei '23
Roel Mooi, legendarische plekken, fijn "vertaald"… 18 mei '23
G soetevent Wat weer een prachtlg verhaal 18 mei '23
Roel Dank BJ, ik kan er weer bij :) 18 mei '23
Willem Jullie hebben Dale gewoon gezien! Was dat toeval?… 18 mei '23
Margot Ik heb er maar één woord voor: jaloersmakend! 17 mei '23
Liesbeth Wat heb je deze (ongetwijfeld heerlijke) dag goed… 17 mei '23
Roel Bertjan (Paul), hartstikke leuk je verslagen weer… 16 mei '23
Birgit Verheug me op jullie avontuur (en alle food stories… 14 mei '23
Caroliene Sem moest mij "Houston we got no problem"… 14 mei '23
Lucette Leuk hoor, veel plezier mannen!!! 14 mei '23

 1 2 Volgende »